(SPORT)DIËTISTENPRAKTIJK RUTH

Sometimes it's not about who's more talented. It’s about who’s hungrier and

knows what & when to eat.

Voedingsadvies voor (top)sporters

Zowel kracht-, team- als duursporters op verschillende niveaus zijn gebaat bij aangepast (sport)voedingsadvies om de sportprestaties te verbeteren.
Het advies is uiteraard aangepast aan jouw specifieke wensen en behoeften, enkele voorbeelden:

  • aankomen in spiermassa
  • verminderen van het vetpercentage
  • wat voor, tijdens en na een wedstrijd eten/ drinken
  • voedingsbegeleiding bij lange duurwedstrijden (bv. marathon)
  • optimaal herstel na een training en verminderen van vermoeidheid
  • aanleren van gezonde eetgewoonten (met eventueel supplementen)
  • herstellen van een eetproblematiek

Lichaamsanalyses d.m.v. BIA-toestel

Door middel van de Bio-elektrische Impedantie Analyse wordt jouw lichaamssamenstelling zeer nauwkeurig bepaald tijdens iedere afspraak. Hierdoor kan ik je nog specifieker (sport)voedingsadvies geven.

Heb je geen nood of interesse aan specifiek voedingsadvies? Neem dan een beurtenkaart voor 3 of 6 maanden voor de lichaamsanalyses. Klik hier voor meer info.

Dit toestel meet onder andere jouw:

  • totale vetmassa, vetmassa per lichaamsdeel
  • vetpercentage
  • totale spiermassa, spiermassa per lichaamsdeel
  • inwendig vet
  • totaal lichaamsvocht